У разі відсутності інтернету протягом 24 годин поспіль абонент може розраховувати на компенсацію абонентської плати за цей період.

Для отримання компенсації необхідно:

  • в період відсутності інтернету звернеться в Call-центр і зареєструвати заявку. (Інформацію можна повідомити шляхом дзвінка в Call-центр, написати повідомлення через «Кабінеті користувача» в розділі «Допомога», написати лист на ел. Пошту info@istec.net.ua.)
  • після відновлення доступу – залишити заявку на компенсацію в «Кабінеті користувача» в розділі «Допомога».

У разі якщо у Вас пропав інтернет необхідно зв’язатися з операторами Call-центру і залишити заявку. Залежно від характеру проблеми заявка передається відповідного фахівця:
> Адміністратору:
– заявки на швидкість, «високий пінг”, “не завантажуються сторінки» та інше.
> Майстра:
– «не працює базова станція», абонентної антени, колективна антена, свитч, кабель, роутер.
Заявки виконуються в порядку черги за пріоритетністю:

 

П1 – Ремонт вузлів зв’язку (в тому числі колективних антен на яких 3 і більше абонентів) або магістралі – до 12 годин (при наявності технічної можливості)
П2 – Ремонт клієнтського обладнання (кабель, антена, настройка і підключення роутера, подовження кабелю і т.д.) до-1-го дня (або за домовленістю)
П3 – Підключення нових абонентів 2-3 дня (або за домовленістю).

Незалежно від часу звернення абонента (потенційному абоненту), перший дзвінок майстер повинен зробити в день отримання заявки – до 22:00.

Реальна швидкість доступу до мережі Інтернет залежить не тільки від технічних особливостей Послуги, що надається Оператором, а й від дій третіх операторів зв’язку, організацій та осіб, які керують сегментами мережі Інтернет, які не належать Оператору.

Різні сайти перебувають у різних провайдерів і канали, за якими ці різні провайдери пов’язані з нами теж різні, і кінцева швидкість до конкретного сайту визначається багатьма речами і нами не контролюється:

  • швидкість каналу (каналів) до самого сайту;
  • швидкість маршрутизації пакетів з нашого вузла до сайту;
  • швидкість роботи софта і устаткування де знаходиться сам сайт;
  • параметри і настройки комп’ютера;
  • наявність шпигунських програм і вірусів;
  • популярність веб-вузлів (завантаженість найбільш популярних сайтів);
  • час доби підключення до мережі інтернет.

У разі несплати або несвоєчасної оплати Абонентом Послуг зв’язку протягом 3-х місяців, Оператор залишає за собою право призупинити в односторонньому порядку надання Послуг зв’язку Абоненту шляхом його відключення від мережі Оператора, незалежно від факту отримання повідомлення.
Повторна активація послуги інтернету становить 100 грн.
Згідно з Розділом 3.2 Договору приєднання п.п. 3.2.1 і 3.2.2 Оператор договір може бути розірваний в односторонньому порядку.

Ваш тариф встановлюється майстром при підключенні і може бути змінений:

• З ініціативи абонента (розділ 5 Договору приєднання про надання послуг доступу до локальної мережі далі Договір приєднання).

• З ініціативи компанії (про зміну тарифів абоненти повідомляються за 7 днів до вступу в силу цих змін згідно з розділом 5, п.п 5.2 Договору приєднання).

У Кабінет користувача Ви можете:

  • відстежувати баланс особового рахунку;
  • подивитися Вашу фінансову історію (списання та зарахування коштів протягом місяця);
  • подивитися статистику користування інтернетом;
  • оплатити послуги інтернету;
  • ввідстежувати новини та інформаційні повідомлення, адресовані абонентам нашої компанії.
  • віддалений доступ до комп’ютера, відеокамери та іншого обладнання;
  • VPN-підключення (наприклад, VPN-підключення з дому до офісної мережі);
  • забезпечення зовнішнього доступу на комп’ютері серверу (Web-сервер чи FTP-сервер);
  • використання клієнт-банків для доступу до банківських платіжних систем;
  • авторизація на деяких сервісах (наприклад, файлових сховищах).

Так, звісно. Для цього необхідно залишити заявку на підключення послуги Інтерактивного Телебачення ОмегаТБ. Вам буде надіслано Логін/Пароль на вхід до особистого кабінету LK.ISTEC.NET.UA, де ви самостійно зможете підключати і оплачувати послуги ТБ.

Щоб приховати небажаний контент на платформах Omega TV, можна встановити «Батьківський контроль». Оберіть пристрій. Перейдіть на небажаний для перегляду канал. Внизу на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача натисніть на кнопку «замок», після чого введіть пароль для блокування каналу.

Функція «таймшифт» дозволяє управляти трансляцією телепередачі – відмотати ефір назад. Для управління трансляцією використовуйте кнопки перемотування на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача.
Зверніть увагу, не на всіх телевізорах із функцією Smart TV підтримується «таймшифт». У Google Play вибирайте додаток OmegaTV mediabox, який підтримує «таймшифт». Додаток OmegaTV спрощений і не має цієї функції.

Функція «ТВ Паузи» дозволяє зупинити трансляцію і продовжити перегляд з моменту зупинки. Для активації натисніть кнопку паузи на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача.
Зверніть увагу, не на всіх телевізорах із функцією Smart TV підтримується «ТБ пауза». У Google Play вибирайте додаток OmegaTV mediabox, який підтримує «ТБ пауза». Додаток OmegaTV спрощений і не має цієї функції.

Функція «ТБ Архів» дозволяє переглядати контент який вже був в ефірі протягом 7 днів. Для перегляду програми в ТВ Архіві необхідно відкрити меню, вибрати канал, позначений круглою стрілкою, натиснути на пульті кнопку «вправо» і вибрати передачу або фільм. Натисніть на неї для перегляду.
Зверніть увагу, не на всіх телевізорах із функцією Smart TV підтримується «ТБ Архів». У Google Play вибирайте додаток OmegaTV mediabox, який підтримує «ТБ Архів». Додаток OmegaTV спрощений і не має цієї функції.

Перейдіть в розділ «OmegaTV», виберіть відповідний Вам тариф і натисніть кнопку «Підключити». Заміна на інший тарифний план відбудеться відразу.
Увага! При підключенні іншого тарифного плану, відразу знімається абонентська плата за місяць користування, а залишкові кошти за попередній активований раніше тарифний план не повертаються!

Плейлист OmegaTV може бути завантажений на необмеженій кіл-сть програвачів. Однак програватися плейлист буде тільки на одному програвачі – на тому, який був запущений першим. Перевірте чи не програється плейлист на інших програвачах. Якщо Ви не прив’язували плейлист до інших пристроїв, рекомендуємо видалити його і згенерувати новий.

Якщо під час перегляду на екрані телевізора з’являється напис «Відсутній доступ в мережу Інтернет», необхідно протестувати своє з’єднання. Перезавантажте медіабокс, якщо проблема не вирішена – перезавантажте Wi-Fi роутер або модем. У разі бездротового підключення, вимкніть інтернет-кабель від роутера і, якщо є можливість, вставте безпосередньо в медіабокс.

Необхідна швидкість для гарантованого та якісного отримання сервісу наступна:
SD канал (стандартна чіткість) – 2 Мбіт/с.
HD канал (висока чіткість) – 8 Мбіт/с.

Всі додатки доступні для скачування в Google Play і AppStore.
Google Play – https://play.google.com/store/omegatv.mobile
AppStore – https://apps.apple.com/omegatv-online
На інших операційних системах телевізорів з функцією Smart TV – в розділі меню для завантаження додатків.

Для активації послуги необхідно увійти до Особистого кабінету lk.istec.net.ua, у розділі «OmegaTV» обрати один із запропонованих тарифних планів, отримати разовий код активації та ввести на Вашому пристрої і насолоджуватись переглядом!

На телевізорі з функцією Smart TV або на будь-якому мобільному пристрої з операційною системою Android, iOS (iPhone і iPad), медіаплеєрах, а також на будь-яких інших пристроях, оснащених інтернет-браузером необхідно завантажити на Ваш пристрій додаток «OmegaTV» та підключити пристрій до Інтернету. Для перегляду телеканалів на телевізорі без функції Smart TV знадобиться Smart TV приставка.

Телефонуйте у наш Call – центр  за телефоном гарячої лінії:
Київстар:
098 777 6740
067 776 7740

Водафон:
066 777 6740
050 197 2207

Лайф:
093 170 2399

з 08-00 до 21-00 (без вихідних і без обіду).

Ми з радістю надамо відповіді на всі Ваші запитання стосовно підключення і роботи інтернету.

  1. Перевірте чи ввімкнений комп’ютер або Wi-Fi роутер.
  2. Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до Вашого комп’ютера або Wi-Fi роутера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвери до нього).
  3. Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на Персональний кабінет і перевірте стан послуги.
  4. Якщо Персональний кабінет недоступний, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Подключение по локальной сети». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
  5. Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні настройки файєрвола (програма для захисту комп’ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки. У цьому випадку потрібно зателефонувати в службу технічної підтримки і сказати фізичну адресу (МАС-адресу, детальніше описано нижче) нового мережевого адаптера.
  6. Якщо мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп’ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з’явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп’ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP]. Якщо в цьому пункті пише [Настроєно вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з’явилось виберіть [Протокол Интернета TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично].
  7. Якщо мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або антивірусне ПЗ/фаєрвол.

Налаштування роутеру D-Link DIR-300 и DIR-400

Для того, щоб налаштувати роутер, необхідно відкрити браузер (наприклад, Internet Explorer).

В адресному рядку цієї програми потрібно ввести наступне: http://192.168.0.1

Після натискання клавіші Enter відкриється вікно авторизації, в якому є два поля: User Name і Password.

У полі User Name необхідно ввести admin, поле Password залишаєте порожнім.

Після натискання кнопки LogIn відкриється перша сторінка налаштувань. На вкладці Setup, вибираєте (ліворуч) розділ Internet Setup.

Внизу натискаєте кнопку Internet Connection Setup Wizard.

Натискаєте Next.

Встановлюєте пароль для доступу до роутера.

Обираєте DHCP Connection (Dynamic IP Adress).

Надалі роутер буде отримувати установки IP-адреси автоматично. Натисніть Next і далі Connect. Дочекайтеся, поки роутер перезавантажиться після чого можна буде підключитися до мережі по Wi-Fi.

Налаштування роутера TP-LINK Wi-Fi

  1. Підключення:

При підключенні нового роутера до мережі інтернет необхідно підключити кабель провайдера в порт WAN (Internet), а комп’ютери домашньої мережі в порти під номерами 1-4 (Lan).

2. Авторизація:

Для того, що б потрапити у веб-інтерфейс роутера, необхідно відкрити ваш Інтернет браузер (Mozilla FireFox, Opera, Internet Explorer, Safari) і в рядку адреси набрати 192.168.0.1

User Name: admin

Password: admin

3. Налаштування підключення до Інтернету:

Для підключення до інтернету необхідно провести настроювання з’єднання (WAN).

Зліва, в основному меню, вибираємо «Network», далі WAN і виставляємо параметри:

WAN Connection type: Dynamic IP;

Зберігаємо налаштування кнопкою «Save»

4. Далі, в меню «Wireless» вибираємо «Wireless Security» і виставляємо параметри:

Встановлюємо точку на режим роботи: WPA-PSK/WPA2-PSK;

Version: Automatic;

Encryption: Automatic;

PSK Password: Введіть будь-який набір цифр або букв, від 8 до 63 символів.

УВАГА! Їх необхідно запам’ятати або записати, щоб Ви могли вказати їх при підключенні пристроїв до роутера по Wi-Fi;

Натискаємо нижче кнопку «Save»

 

5. Завершення налаштування:

Після завершення збереження налаштувань, що б зміни набули чинності необхідно виконати перезавантаження роутера.

УВАГА! Після перезавантаження роутера (якщо Ви з’єднані з роутером по Wi-Fi) потрібно підключитися до Вашої Wi-Fi-мережі, попередньо ввівши ключ мережі (PSK Password).

Переглянути баланс та історію платежів ви можете самостійно.

Для цього перейдіть в Особистий кабінет lk.istec.net.ua, зліва в меню натисніть на вкладку «Оплати/Останні оплати».  В цьому розділі Ви зможете переглянути всю історію платежів  за весь період: оплат, списань за послуги та компенсацій.

Якщо у Вас виникли питання щодо фінансового балансу, історії платежів — зверніться в службу підтримки.

Найчастіші помилки при оплаті послуг за інтернет:

1. Переплутали номер особового рахунку.
2. Перерахували кошти на рахунок іншої компанії.

При здійсненні оплати обов’язково друкуйте чек чи зберігайте квитанцію!
Якщо ви внесли абонплату, але інтернет не підключився – зверніться до call-центру, будь-яким зручним для вас способом.

При наявності чеку чи квитанції, наші фахівці зможуть відстежити ваш платіж і зарахувати гроші на потрібний вам рахунок

Будьте уважними при здійсненні фінансових операцій

Кожен абонент компанії має можливість отримати доступ до мережі в кредит на три дні.

Активація здійснюється в особистому кабінеті lk.istec.net.ua при мінусовому балансі.

Вартість цієї послуги становить: 5 UAH.

Go to Top